عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 10 ارديبهشت 1398
بازدید : 1146
نویسنده : مبین محمدی فخرآباد

 

زمین چمن مصنوعی روستای فخرآباد بخش عقدا شهرستان اردکان با حضور نماینده مردم اردکان و رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی و مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

در مراسمی با حضور محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان و رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی ، مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد ، محسن طالعی اردکانی بخشدار عقدا و جمعی دیگر از مسئولین شهرستان اردکان و بخش عقدا و مردم منطقه ، زمین چمن مصنوعی روستای فخرآباد افتتاح شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در این مراسم ضمن تقدیر از حمایت های نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در توسعه زیرساخت های ورزشی گفت: زمین چمن مصنوعی روستایی فخرآباد بخش عقدا با اعتباری بالغ بر 250 میلیون تومان و در مساحتی به متراژ یک هزار و 200 مترمربع و با مشارکت بنیاد مستضعفان استان و شورای اسلامی و دهیاری روستای فخرآباد احداث گردیده است.

شریعتی افزود: خوشبختانه در سال های اخیر با تلاش موثر نمایندگان مجلس شورای اسلامی شاهد ایجاد زمینه های خوبی در کمک به ورزش و توسعه زیرساخت ها بوده ایم که کمک شایانی در این زمینه بوده است.

وی اظهار داشت: سعی کردیم با جلب مشارکت خیرین ، ستاد مبارزه با مواد مخدر استان ، دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد ، دهیاری ها و شوراهای اسلامی روستاها و بنیاد مستضعفان استان بیش از 40 زمین ورزش روستایی در روستاهای نقاط مختلف استان و در بعضی از موارد در محل هایی که حتی یک مترمربع فضای ورزشی نداشتند ایجاد کنیم که خوشبختانه با همکاری و همیاری مسئولین این امر محقق شد.

در این مراسم از بخشدار عقدا ، رئیس شورای اسلامی فخرآباد و همچنین رئیس نمایندگی اداره ورزش و جوانان بخش عقدا تجلیل شد و لوح یادبودی نیز به نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی اهدا گردید.

 

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار روستا , ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: چمن مصنوعی , زمین چمن مصنوعی , افتتاح , افتتاح زمین چمن مصنوعی روستای فخرآباد , دکتر محمدرضا تابش , فوتبال , فوتبال چمنی , ورزش و جوانان , فخرآباد , فخرآباد اردکان , دهاتما , فخرآباد وطنم , دهیاری ,

به وبسایت رسمی روستای فخرآباد خوش آمدید

RSS

Powered By
loxblog.Com