یادآوری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 27 فروردين 1395
بازدید : 3061
نویسنده : مبین محمدی فخرآباد

در پی جست و جو در سایت ها یک سری به سایت تبلیغات اسلامی اردکان زدیم که متوجه شدیم رئیس سازمان تبلیغات حاج آقا اسماعیلی بازدیدی از محل ساختمان منزل عالم داشتند. خوشحال شدیم که این مسئول عزیز در روستای ما حضور پیدا نمودند کاش اطلاع داده بودند استقبال گرمی از ایشان می شد،فقط می خواستیم یک نکته ای به ایشان یادآوری نماییم سال 1390 مصادف با شب ولادت حضرت ابوالفضل که جشنی در مقابل مسجد روستا برگذار شده بود  از ایشان دعوت به عمل آمد و ایشان دعوت ما را اجابت فرموده در جشن شرکت نمودند.

هیئت امنای مسجد یک قطعه زمین که مربوط به چند خواهر بی بضاعت بود جهت ساخت منزل عالم تحویل گرفتند. در پایان جشن با حضور مردم و تنی چند از روحانیت(حاج آقا سبحانی،شیخ داوود ترابی) به اتفاق حاج آقا اسماعیلی زمین مربوطه را کلنگ زنی نمودند.

لازم به ذکر است زمین مربوطه فقط جهت ساخت منزل عالم وقف شده بود که این چند خواهر که دستشان از این دنیا کوتاه و منتظر ثوابی از ساخت و بهره برداری از این مکان می باشند.

در پایان مقرر گردید ساختمان مذکور با کمک دهیاری روستا و سازمان تبلیغات تکمیل گردد که نقشه آن حاظر شد و چند کامیون آجر نیز تخلیه شد که در یک چرخش عجیب تمامی مصالح به نقطه دیگر انتقال یافت و طرح مذکور کن لم یکن باقی ماند و این سوال در ذهن مردم باقی ماند که چرا این جابجایی صورت گرفت.

آیا حاج آقای اسماعیلی فراموش نمودند که قرار شد در این مکان منزل عالم ساخته شود؟





:: موضوعات مرتبط: اخبار روستا , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
ملیژک در تاریخ : 1395/2/10/5 - - گفته است :
شما دیگه چرا اقای اسماعیلی.
از شما بعید بود

/weblog/file/img/m.jpg
بیکار در تاریخ : 1395/2/1/3 - - گفته است :
می خواستم در جواب این دوست عزیزمون که نظر گذاشتن و همانطور که می دونید هیچ مسوولی هم جوابگو نیست این بنده ی حقیر جواب بدم.-سوال اول در مورد کلنگ زنی در یه جا وساخت در جای دیگه بله می شه چون اینقدر حال می ده لودری بولدزی.2:در مورد سوال دوم بعد ها تاریخ جواب می دهد.3:نمی دونی از این واژه ی نفاق چه نون ها که میشه خورد

/weblog/file/img/m.jpg
مدافع حرم در تاریخ : 1395/1/30/1 - - گفته است :
من با ایناش کار ندارم آخه چرا اون درخت انجیر رو کندین.


/weblog/file/img/m.jpg
غریبه در تاریخ : 1395/1/28/6 - - گفته است :
سلام راستی در اون جشن بنده هم حضور داشتم انصافا مراسم خوبی بودوقرار شد درصدی از هزینه ی اون رو سازمان تبلیغات بدهد خداییش کار ندارم کجا ساخته بشه فقط چند تا سوال پیش میاد..1:می شه یه جا دیگه رو برا ساخت کلنگ زنی کرد بعد رفت جای دیگه ساخت یعنی این کلنگ زنی الکیه
2:شنیدم جایی که الان مشغول ساخت هستند یه باغ بوده وجلوش هم یه درخت سبز راستی صاحبان این باغ قبلا یه سانت از این باغ برا کوچه نمی دادن حالا چطو شده برا منزل عالم دادن آیا مجانی دادن یا پولی و چند؟
3:آیا این حرکت بوی نفاق از جبهه ی مسببین این حرکت نمی دهد؟


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبسایت رسمی روستای فخرآباد خوش آمدید

RSS

Powered By
loxblog.Com